Egy kis húsvéti agyagozás

Végre volt egy kis időm, amikor nem dolgoztam, vagy takarítottam, vagy valahol voltam, és kihasználtam az ünnepek csendjét, és nyugalmát, hogy alkossak végre itthon is egy kicsit. Már régóta terveztem, a raku táborra most már sebesen kellene gyártanom a tárgyakat. Egy felrakással készült tálat sikerült alkotnom. W 4005-ös fehér samottos agyagból. Ezzel a típusú fehér agyaggal még nem dolgoztam, Natinál egy finom samottos Creaton masszát használtunk. Egy kicsit úgy éreztem magam, mintha a tengerparton építenék homokvárat. :) Nagyon jól ki tudtam kapcsolni, eltudtam merülni a munkában, és olyan jó érzés volt simogatni ezt az agyagot, nem is hittem volna, hogy ennyire tetszeni fog. Igazán jó érzés hozzá nyúlni, eleinte "kicsit" száraznak tűnik, de a kezem melegétől kellemes tapintása lett. Nagyon vigyáztam azért, ki ne száradjon, főleg mivel nem pince-műhely,- hanem szobahőmérsékleten dolgoztam vele. Miután vettem belőle, gondosan betakargattam, és a hurkákat is igyekeztem gyorsan sodorni, és elhelyezni belőlük a mintát. Picit puskáztam a könyvből, hogy mindent jól csináljak. Egy "korai" :) tálamra raktam fel, ennek volt megfelelő mérete és formája. A széleket végül szándékosan esetlegesre dolgoztam el, meglátjuk így is harmonikus lesz-e a végeredmény.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések